Happy Weekend! Wearing Camo Print and White

Hello beauties! For today's look I put together some of my favorite pieces in my wardrobe! I am wearing a pair of my favorite jeans from Elle and a camo jacket from Romwe. I am also wearing a beautiful diamond pendant necklace from Anjolee. Anjolee has a lot of different colors and sizes, you can customize your necklace however you want! My necklace is very simple and delicate I love the size it is just perfect! To see more from Anjolee click Here. I hope you all like this look, I really love the combination of white and camo! 

Hola bellezas! En el look de hoy llevo puesto algunas de mis piezas favoritas de mi armario! Llevo un par de mis pantalones favoritos que son de Elle y una chaqueta de camuflaje de Romwe. También traigo puesto un hermoso collar de diamantes de Anjolee. Anjolee tiene un montón de diferentes colores y tamaños, puede personalizar tu collar como tu quieras! Mi collar es muy simple y delicado, me gusta el tamano es perfecto para mi! Para ver más de Anjolee haz click aquí. ojala les guste este look chicas porque a mi me encanto la combinacion de blanco y camuflaje! 


Wearing/ Llevo Puesto
Necklace Here / Collar Aqui 
Similar Camo Jacket Here / Chaqueta Similar Aqui
Elle Jeans / Pantalones de Elle
F21 Top / Blusa de F21

1 Response to "Happy Weekend! Wearing Camo Print and White"

  1. Absolutely love this outfit! That jacket and those shoes are amazing!
    Stylephotos

    ReplyDelete