Casual Everyday Summer Look!

Today's look is very casual, I'm wearing my new and super cute backpack from Dressgal. I think the print on the backpack is so pretty and perfect for summer. It's nice to sometimes just change to a cute backpack from the usual shoulder bag. I have a couple of backpacks, they are so useful especially when you are a mommy hehehe... also very fun to wear! This look is something you would see me in on a summer day running errands! Btw I am obsessed with these sunglasses from Plastictail. I hope you guys like this casual look and thanks for all the lovely comments :) Kiss

El look de hoy es muy casual, estoy usando mi nueva y super linda mochila de Dressgal. Creo que la impresión en la mochila es muy bonita y es perfecta para el verano. Es bueno a veces cambiar a una mochila de la bolsa usual de todos los días. Tengo un par de mochilas, son tan útiles sobre todo cuando eres una mamá jejeje ... también son muy divertidas de usar! Este look es algo en lo que me puedes ver  en un día de verano haciendo mandados o simplemente la marqueta! Por cierto estoy obsesionado con estas gafas de sol de Plastictail. Espero que les guste este look casual y gracias por todos los hermosos comentarios :) besos


Wearing/Llevo Puesto
Backpack Here / Mochila Aqui
Shorts Here / Pantalones Cortos Aqui
Sunglasses Here / Lentes de Sol Aqui
American Rag Crop Jacket / Chaqueta de American Rag
Amiclubwear Sandals / Sandalias de Amiclubwear 
Xoxo

0 Response to "Casual Everyday Summer Look!"

Post a Comment