Bohemian Dress

Happy weekend! I am so excited for this weekend because I just got a new camera and I am obsessed!  Some of the pictures are not very clear but we are playing with it and seeing what we like and don't like!  I am wearing  a beautiful bohemian dress from Lovelywholesale. I love the print and the mix of colors. It's very light and runs a little bit small. When at first saw the length I immediately thought of wearing it with boots. I can't stop wearing these boots, as you guys can see lately :) You can still find them on Shoedazzle or Justfab. It has been a long and exciting day and I need to go to bed before I get hungry hehehe... Thank you for reading lots of kisses. 

¡Feliz fin de semana! Estoy muy emocionado por este fin de semana, porque acabo de comprar una nueva cámara y estoy obsesionada con ella! Algunas de las imágenes no estan muy claras, pero que estámos jugando con ella y viendo lo que nos gusta y no nos gusta! Llevo puesto este vestido hermoso bohemio de Lovelywholesale. Me encanta el estampado y la mezcla de colores. Es muy ligero y corre un poco pequeño. Cuando por primera vez vi lo largo del vestido inmediatamente pensé en combinarlo con botas. No puedo dejar de ponerme estas botas como ustedes pueden ver últimamente en mis looks, creo que son perfectas y son comodas:) Todavía las pueden encontrar en Shoedazzle o Justfab. Ha sido un día largo y emocionante y ya me tengo que ir a dormir antes de que me da hambre jejeje ... Gracias por leer guapas!



Wearing/Llevo Puesto
Dress Here / Vestido Aqui
Similar Bag Here /  Bolsa Similar Aqui

0 Response to "Bohemian Dress "

Post a Comment