Manicure On The Go With Impress!

Hello beauties! So excited to finally share my experience with the ImpressManicure. First time ever trying these press on nails and I must say, I am in love! I was lucky enough to get colors I love, the light pink color is perfect for everyday and the neon color nails look so pretty, they add a great pop of color to your look! These nails are so easy to put on, I was honestly thinking they wouldn't last even a day. because I have a pretty busy day with the kids and I am washing my hands all day. You simply peel backing and press on, no drying time and no mess.  I have only put the neon nails on, and they lasted 5 days! You get plenty of nails per package. I was very impressed with these nails, I also love the mega gel shine that makes the nails look so pretty! For only $7.99 / Walgreens, these nails are a must, especially for those fashionable moms on the go!

Hola bellezas! Muy emocionada de finalmente compartir mi experiencia con el ImpressManicure. Primera vez que uso éstas uñas y debo decir que estoy anamorada! Tuve la suerte de que me llegaran dos colores muy bonitos que me gustan, el color rosa claro es perfecto para todos los días y el color neón se ve tan bonito, añade un gran toque de color a tu look! Estas uñas son tan fáciles de poner, yo estaba sinceramente pensando que no duraría ni un día. porque tengo un día muy ocupado con los niños y me estoy lavando mis manos todo el día. Simplemente pelas la hojita debajo de la una y no tienes que esperar a que se sequen y sin ensuciar. Sólo  me he puesto las uñas neón y me duraron bien puestas 5 días! Los paquetes traen diferente cantidad de uñas pero con cualquiera de ellos puedos ponerte uñas dos veces. Me quedé muy impresionada con estas uñas, tienen mas de 40 colores, me encantan! Por sólo $ 7.99 / en Walgreens estas uñas son un mas, especialmente para aquellas mamás de moda en camino!



 Thanks for reading!
"Powered by BrandBacker"

0 Response to "Manicure On The Go With Impress!"

Post a Comment